הורדה חינם

שדרוגים אחרונים בתכנת הניהול

אנו שמחים לשתף אותך בעדכונים האחרונים במערכת הניהול שלנו שביצענו בחודשים האחרונים, אשר פותחו במיוחד כדי להקל ולשפר את עבודתכם היומיומית:

  • הנפקת חשבוניות מדף החשבוניות: הוספנו אפשרות להוציא חשבוניות באופן חופשי מדף החשבוניות. כלומר, אינכם נדרשים עוד להוציא דרישות תשלום או חשבוניות על בסיס רשומות זמן או משימות שבוצעו, אלא ניתן להוציא חשבונית ישירות על ידי הקלדת הפריטים הרלוונטיים לחשבונית. ניתן לשתף את החשבוניות שהופקו דרך WhatsApp או בשליחה במייל. לבסוף, קיימת כעת אפשרות לייצא את כל החשבוניות שהופקו לקובץ אקסל, על מנת לשלוח לרואה חשבון או לנהל מעקבים שונים.
  • ניהול הוצאות: ניתן להפיק חשבוניות גם על הוצאות בתיק. לצורך ניהול ההוצאות הוספנו גם אפשרות לשייך מסמכים (חשבוניות וקבלות) להוצאות שבוצעו בתיק ולשמור אותם בענן, בתיקייה ייעודית, בצורה מאובטחת.
  • גישה אוטומטית לתיקיות משויכות:  משתמש יקבל גישה אוטומטית לתיקייה המשויכת אליו על ידי שיוך המשתמש לתיק. במסגרת זו גם שיפרנו באופן משמעותי ביותר את מהירות הטעינה והגישה לתיקיות והקבצים המשותפים. הוספנו אפשרות ליצירת תיקיה לכל תיק באופן אוטומטי (לבחירת המשתמש), וכן ליצירת תיקיה לכל משימה בתיק, לפי בחירת המשתמש. 
  • ניהול התראות: לבקשת משתמשים רבים, הוספנו אפשרות לכבות את התראות המייל היומיות. על מנת לעדכן לקוחות במשימות שהושלמו, הוספנו אפשרות לשלוח התראה כאשר משימה משתנה לסטטוס הושלם, בצירוף טקסט חופשי. 
  • ניהול תיקים ולקוחות: הוספת מספור אוטומטי לתיקים ולקוחות לניהול טוב יותר על פי המוסכמות הרלוונטיות. עוד שדרגנו את התהליך להוספת לקוח חדש כך שיכלול בדיקת ניגוד עניינים ושאלון הכר את הלקוח. 
  • מחיקת התראות שנקראו: ניתן כעת למחוק התראות שכבר נקראו כדי לשמור על מסך נקי ומסודר.
  • תעריפים שונים לכל תיק: הוספנו אפשרות להגדיר תעריף שעתי למשתמשים המשויכים לכל תיק ותיק, לפיו יתבצע החיוב השעתי. כלומר, התעריף יכול להשתנות בהתאם לתיק כפי שאכן קורה בפועל. 

 

אנחנו ממשיכים להוסיף עוד הרבה שדרוגים ולהמשיך לשפר את המערכת. אם יש לכם הצעות מיוחדות או הערות נשמח שתפנו אלינו ישירות באמצעות הדוא"ל info@cligal.com. צוות קליגל 🙂

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין
שיתוף בוואטסאפ
שליחה במייל

לא בטוחים איך לעדכן גרסה? לחצו כאן לתזכורת

קליגל היא תכנה לשולחן עבודה:

מלאו פרטים לקבלת קישור להורדה והתחילו ב-14 יום ניסיון ללא עלות או התחייבות!

בסיס רגיל פרימיום
בסיס רגיל פרימיום
[wpdatatable id=1]