הורדה חינם

מקצה נוסף של שדרוגים בקליגל!

שדרוגים נוספים בקליגל! (ניוזלטר יוני)
  לקוחות יקרים, אנחנו שמחים לעדכן על מקצה נוסף של שדרוגים ושיפורים! 
  אחד העדכונים המהותיים נוגע לפונקציונליות בשמירה וטעינה של פרויקטים. בחודש האחרון 2 לקוחות דיווחו לנו על בעיה בטעינת פרויקט שנשמר. היו לכך 2 סיבות: הראשונה, ניצול מקסימלי של זיכרון המחשב שהוביל לחוסר יכולת להשלים שמירה של פרויקטים מעל 100MB, והשנייה – הפסקת פעולת השמירה (גם כן בפרויקטים גדולים) בעת יציאה מהתכנה. לאור הבעייתיות שכרוכה בכך, התייחסנו לשני עניינים אלו בכובד ראש ותיקנו את הבעיות בהקדם האפשרי, ובהתאם לכך גם מומלץ להוריד ולהתקין את עדכון הגרסה, וכן לעדכן אותנו אם נתקלים בכל בעיה כלשהי הקשורה בכך. 

להורדת קובץ התקנה לחצו כאן
  מה עוד?
  שדרוגים במודול הנספחים: תוכן העניינים יכלול מעתה קישורים, אשר ניתן ללחוץ עליהם ולהגיע לנספח הרלוונטי.  ניתן לבחור להציג את טווח העמודים של הנספח (עמ' 3-10), בתוכן העניינים ובעמודי השער. ניתן גם לבחור את גודל וסוג הגופן אשר ייעשה בו שימוש בעמודי השער.

  שדרוגים למחולל המסמכים: הוספנו מספר טפסים נוספים, במקרקעין, מיסוי מקרקעין וחברות. אנחנו חוזרים ואומרים שאם יש טפסים גנריים שאתם רוצים שנוסיף לתכנה, תעדכנו אותנו ונוסיף אותם.  כל התבניות שתוסיפו יישמרו בתיקייה ייעודית (להלן – 'התבניות שלי'), אליה תוכלו לחזור במידת הצורך. 
הוספנו מחדש את הכפתור להסרת נעילה ממסמכים מוגנים, לאחר שלקוחות רבים הלינו על כך שאינם מצליחים לבצע פעולה זו בקלות כמו קודם לכן. 

  תיקונים: תיקון בעיה בגישה למסמכים שמאוחסנים בתיקיית OneDrive.  תיקון השמירה בעורך PDF כאשר לא קיימים גופנים במחשב של המשתמש. תיקון בעיה במחיקת קבצים זמניים בפרויקט נספחים.  בחתימה על מסמכים עם תעודה דיגיטלית, הוספנו סינון להצגת התעודות הדיגיטליות התקפות בלבד.  תיקון תקלה בשליחת הודעות SMS והודעות WhatsApp למספרים מחוץ לישראל.  שיפור זמן טעינת הקבצים בממשק עם משפטית.  תיקון תקלה בהפרדת קובץ המסמכים עיקריים מקובץ המסמכים הנלווים (התיקייה הנבחרת הציגה רק את המסמכים הנלווים).  במודול הכיווץ שינינו את תצוגת התקדמות, אשר הייתה מבוססת על קבצים ולא סיפקה אינדיקציה טובה, לתצוגת התקדמות שמבוססת על עמודים במסמך.

  הודעה בנושא הכר את הלקוח: המודול יצא לעצמאות ועבר לממשק אינטרנטי. כל הלקוחות עם מנוי פרימיום או מנוי אחר שכולל את הכר את הלקוח, יכולים להירשם לממשק – ללא עלות – בכתובת form.cligal.com. הסיבה לכך היא שכדי להשתמש במוצר לא צריך מסמכים מקומיים של המשתמש, ולכן אין הרבה הגיון בכך שיהיה מדובר במוצר מקומי. כעת תוכלו להתחבר לשירות מכל מקום עם שם משתמש וסיסמה, והשדרוגים והתיקונים יתבצעו מבלי צורך לשדרג גרסה. בקרוב אנחנו נוסיף לממשק אפשרות לשלוח שאלונים אישיים שלכם, כמו למשל שאלון לפני צירוף לקוח חדש.

כמו תמיד, אם יש הצעות נוספות לשיפור אנחנו תמיד שמחים לשמוע!    המשך עבודה נעימה ויעילה 🙂 צוות קליגל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין
שיתוף בוואטסאפ
שליחה במייל

לא בטוחים איך לעדכן גרסה? לחצו כאן לתזכורת

קליגל היא תכנה לשולחן עבודה:

מלאו פרטים לקבלת קישור להורדה והתחילו ב-14 יום ניסיון ללא עלות או התחייבות!

בסיס רגיל פרימיום
בסיס רגיל פרימיום
[wpdatatable id=1]