הורדה חינם

סיכום שנת 2022 בקליגל

סוף השנה האזרחית אוטוטו כבר כאן וזו בדיוק ההזדמנות שלנו לשתף איזו שנה מדהימה הייתה לנו בקליגל.
כפי שאתם בוודאי יודעים, גם השנה קליגל המשיכה להיות התוכנה המשפטית הפופולרית ביותר בקרב עורכי דין בישראל! כמה פופולארית אתם שואלים?

  • למעלה מ95% מהמשרדים המדורגים ב-Dun's100 משתמשים בקליגל כדי ליעל את עבודתם המקצועית, להימנע מטעויות אנוש, ובעיקר כי לחסוך לעצמם וללקוחותיהם זמן יקר ערך!
  • 2,000 פירמות, מתוכן 25 הפירמות הגדולות ביותר בישראל, משרד המשפטים, הכנסת ורשויות נוספות בוחרות כל שנה מחדשקליגל.
  • למעלה מ-10,000 עורכי דין ומתמחים כבר בחרו לחסוך לעצמם מאות שעות עבודה שנתיות ולשפר את היעילות המקצועית שלהם עם קליגל.

אך מעבר למספרים הגדולים, השנה בקליגל פיתחנו ויישמנו פיצ'רים חדשים כדי להבטיח לכם את המוצר הטוב והחדש ביותר בשוק! כמה טוב אתם שואלים? רק בשנה האחרונה הספקנו להוסיף:

  • במודול הנספחים הוספנו כיווץ מרוכז של נספחים; חתימה אוטומטית על כרכים להגשה בנט; מחשבון מועדים לחישוב זמני הגשה המתממשק ישירות מול לוחות השנה של Outlook ו-Gmail; וכמובן התאמנו את מחולל כתבי הטענות לדרישות הצורניות העדכניות ביותר של מנהל ביהמ"ש אשר התפרסמו ב-22.3.2022.
  • במודול עריכת המסמכים שדרגנו את כלל הממשקים כך שיהיו יעילים ונוחים יותר להפעלה אחד לאחר השני, והוספנו, בין היתר, חיפוש מתקדם של טקסטים במסמכים; אפשרות לעריכת סימניות באופן ידני; ועוד ועוד, הכל כדי שעבודת העריכה שלכם תהיה היעילה ביותר.
  • במודול ההחתמה הוספנו אפשרות לשמירת תבניות קבועות; שליחת מסמכים לחתימה למספר חותמים במקביל או בתור; חתימת קבצים לטאבו; אפשרות לביצוע היוועדות חזותית מרחוק באמצעות ZOOM ו-Google; ועוד ועוד ועוד!
  • במודול מחולל המסמכים הוספנו יכולת שמירת פרויקטים (שחלילה העבודה שלכם לא תרד לטמיון); שיפרנו את תהליך הפקת נתונים מקבצי Excel; והרחבנו את מאגר הטפסים.

היה לנו כיף לראות איך קליגל משפיעה בצורה כל כך חיובית על מקצוע עריכת הדין. הרבה מהשיפורים שנוספו לתכנה עלו מפידבקים ובקשות שהגיעו מהלקוחות, ואנחנו נמשיך להיות קשובים אליכם גם ב-2023. במהלך ינואר-פברואר 2023 צריך לצאת עדכון תכנה נוסף אשר יכלול, בין היתר, את האפשרויות הבאות:

  • פירוק קובץ PDF שהוגש לבית המשפט, למסמכים ונספחים, באופן אוטומטי.
  • שימוש ב-QR קוד במודול ההחתמה לצורך החתמה פרונטלית של לקוחות.
  • יצירת Pdf Portfolio אשר מכיל קבצי מקור במסגרת קובץ PDF.
  • ממשק נוח יעיל ופשוט להזנת ישויות והגדרת היחסים החוזיים ביניהן במחולל המסמכים.

אנו בטוחים שהשנה הבאה הולכת להיות אפילו טובה יותר מקודמתה, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות מה צופן העתיד של קליגל. אז נשאר רק להרים לחיי 2022, להודות, ולאחל לכם קליגלים ש-2023 תהיה שנה לא פחות ממדהימה!
בברכת שנה אזרחית טובה ומוצלחת,
צוות קליגל.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין
שיתוף בוואטסאפ
שליחה במייל

לא בטוחים איך לעדכן גרסה? לחצו כאן לתזכורת

קליגל היא תכנה לשולחן עבודה:

מלאו פרטים לקבלת קישור להורדה והתחילו ב-14 יום ניסיון ללא עלות או התחייבות!

בסיס רגיל פרימיום
בסיס רגיל פרימיום
[wpdatatable id=1]