הורדה חינם

שדרוגים חדשים להחתמה מרחוק, מחשבון מועדים והכר את הלקוח!

לקוחות יקרים,

אנחנו שמחים להביא בפניכם שורה נוספת של תוספות מלהיבות לקליגל – התכנה שפשוט לא מפסיקה להשתדרג! ניצלנו את הפגרה והוספנו שיפורים רבים שהתבקשו על-ידי הלקוחות במהלך החודשים האחרונים. כרגיל, אנחנו מאוד שמחים לשמוע הצעות נוספות לשיפור, אז ככל שיש לך מה להוסיף נשמח מאוד לשמוע! 

ניתן להוריד את העדכון ישירות מהתכנה או ממרכז ההורדות שבאתר.  

רשימת העדכונים מפורטת להלן: 
 
נספחים: הוספנו מחשבון מועדים לחישוב זמני הגשה לבית המשפט.  תוקנה תקלה בשמירת תתי נספחים בפרויקט נספחים. תוקנה המרת קבצי WORD בהמרה מהירה עם כתובות מייל. נוספה אפשרות לאיתור נספחים גם ללא הפניה לנספח באמצעות המילה "כנספח".  תוקנה תקלה ביצירת עמודי שער ותוכן עניינים בערבית.  נוספה פונקציונליות למחיקת כל התווים הבעייתיים בקבצים שנחתמים ל"נט המשפט", על מנת לאפשר העלאה חלקה של הקובץ (מבלי להצטרך לשנות את שמו). 

החתמה: נוספה אפשרות לטעינת חותמים מתוך גיליון EXCEL ושליחה מרוכזת למספר רב של חותמים במקביל.  נוספה אפשרות לבחירה בין חתימה במקביל לחתימה בטור. הממשק בעמוד החתימה שונה כך שהמסמך יישלח לאחר שהחותם ימלא את שמו, ורק לאחר מכן הוא יוכל (לבחירתו) להוסיף כתובת דוא"ל לקבלת העתק חתום.  נוספה אפשרות לבחירה של שפת החותם, על מנת שהוא יקבל את הממשק לעמוד החתימה בשפה שלו. השפות שקיימות כרגע במערכת הן: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית, אמהרית וצרפתית.  נוספה אפשרות לחתימת קבצים לטאבו.  נוספה אינדיקציה למספר התווים האפשריים בתיבות הטקסט הייעודיות. 

הכר את הלקוח: העלינו גרסת בטא שכוללת אפשרות לשימוש בשאלונים אישיים לצורך איסוף מידע מלקוחות. איך זה עובד? אתם בוחרים אילו שאלות אתם רוצים שיופיעו בכל שאלון, ואנחנו מבצעים את ההטמעה. את השאלון תוכלו לשלוח ללקוחותיכם באופן דומה לשאלון הכר את הלקוח, ואת התשובות תקבלו בחזרה במייל. 
 
מחולל מסמכים: הטופס לרישום הערת אזהרה בהסכמה נוסף לסט המסמכים בעסקת מכר.  באשף עסקה, נוספה אפשרות לבחירת תאריך באופן ידני ולהוספת מייצגים נוספים.  בהפקת מסמכים על בסיס נתונים בגיליון EXCEL, נוספה אפשרות לשמירת כל הקבצים בתיקיה אחת.   

עריכת מסמכים: עודכן הממשק של מודול ההחלפה, ונוספה שם פונקציונליות לבחירת העמודים מתוך הקובץ הייעודי להטמעה במסמך. נוספה אפשרות להוספת סימניות (bookmarks) באופן ידני באמצעות מודול "עריכה". נוספה אפשרות להוספת מספור באופן הופכי, לצורך מספור של תיקים רפואיים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין
שיתוף בוואטסאפ
שליחה במייל

לא בטוחים איך לעדכן גרסה? לחצו כאן לתזכורת

קליגל היא תכנה לשולחן עבודה:

מלאו פרטים לקבלת קישור להורדה והתחילו ב-14 יום ניסיון ללא עלות או התחייבות!

בסיס רגיל פרימיום
בסיס רגיל פרימיום
[wpdatatable id=1]