הורדה חינם

עדכונים אחרונים וסקר שביעות רצון – ניוזלטר נובמבר

קליגל ממשיכה להשתדרג ולהשתדל לייעל את העבודה המשפטית! בחודש האחרון ממשק הניהול שלנו עשה את צעדיו הראשונים בהצלחה מרובה, הוספנו למודול הכר את הלקוח "שאלון לתובע בתובענה לפיצויים בשל נזקי גוף" עבור עורכי דין שעוסקים בנזיקין, והטמענו מספר רב של בקשות קטנות שקיבלנו מכם לאחר השדרוג האחרון. 

אנחנו רואים שימוש גובר ועולה במודול ההחתמה מרחוק ושמחים שזה פתרון פופולרי כל כך! למי שלא מכיר, באמצעות מודול ההחתמה (בגרסת ליטיגציה) ניתן להחתים לקוחות בקלות, באמצעות הטלפון או מכשיר אחר, וגם לחתום על מסמכים במשרד באופן גרפי ובאמצעות כרטיס חכם. הוספנו לאחרונה (לממשק הניהול) מעקב אחר מסמכים שנשלחו להחתמה ושליחת התראות, ולאור הפופולריות של השימוש בהחתמה שדרוגים נוספים צפויים בקרוב.
כדי לשפר את השירות והמוצרים שלנו בדיוק בשבילכם, אנחנו חייבים את העזרה שלכם: פידבקים טובים ושליליים, הצעות לשיפור, בקשות שונות, חוות דעת, תלונות, עם מה אתה מסתדרים יותר ופחות, וכל מידע חשוב שיעזור לנו לבחור את התחומים שדורשים לדעתכם השקעה או פיתוח. 

הכנו סקר שביעות רצון קצרצר, בן 10 שאלות, שלא צריך לקחת יותר מ-2 דקות לענות. נשמח שכל מי שמשתמש בארגון בקליגל ימלא את הסקר. זה יעזור לנו להבין איך אנחנו יכולים להשתפר בשבילכם. 

עדכון תחזוקה – הודעה חשובה:

עד כה המרת קבצים שמקורם בתוכנות Office של מיקרוסופט, כגון Word, Excel, Powerpoint, Outlook בוצעה בקליגל באמצעות מנגנונים שפותחו אי שם בגרסה הראשונה של קליגל, בשנת 2017. ההמרה אמנם עבדה באופן מדויק ויציב אך היא דרשה התקנה של Office במחשב ותאימות בין רמת הסיביות של קליגל לרמת הסיביות של Office. בחודשים האחרונים, עם העלייה בפופולריות של פתרונות מבוססי ענן, וכן השימוש במחשבי Mac, הדרישה הזו הפכה להיות מגבילה למדי.

לאור זאת, החלטנו להחליף את המנגנון המרה ברכיב חיצוני. ההמרה כעת מתבצעת גם כן בדיוק רב, אך היא מהירה ורובסטית יותר, ולכן תביא לשיפור משמעותי בחוויות המשתמש.  כל מי שעובד עם מחשבי מק, פתרונות ענן, Citrix, Terminal, ועמדות אחרות מבוססות שרת עתיד להיות מושפע (לטובה) מהשדרוג. בימים הקרובים תקבלו הודעה על עדכון גרסה בעת הפעלת התכנה, ובחודש דצמבר העדכון יהפוך להיות חובה – כך שמי שלא יתקין את העדכון לא יוכל להשתמש בתכנה. זו הפעם הראשונה שאנחנו כופים עדכון גרסה, ועושים זאת משום שזוהי התקלה היחידה שידועה לנו שמתרחשת לפרקים בתכנה, ויש לה השפעה רוחבית על כלל המשתמשים (ב-0.5% מהמקרים). 
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין
שיתוף בוואטסאפ
שליחה במייל

לא בטוחים איך לעדכן גרסה? לחצו כאן לתזכורת

קליגל היא תכנה לשולחן עבודה:

מלאו פרטים לקבלת קישור להורדה והתחילו ב-14 יום ניסיון ללא עלות או התחייבות!

בסיס רגיל פרימיום
בסיס רגיל פרימיום
[wpdatatable id=1]