הורדה חינם

קליגל נרכשה על-ידי אקסיומה פתרונות מידע בע"מ

אקסיומה, חברה בת של טופ מערכות, הודיעה על רכישת חברת קליגל – מערכת להכנת מסמכים משפטיים, במיליוני שקלים.

קליגל היא תוכנה ישראלית להפקה של מסמכים משפטיים משולבת AI, המאפשרת למשרדי עורכי דין  לבצע בקלות ובאופן אוטומטי פעולות שגרתיות בעבודה המשפטית היומיומית עבור עורכי דין העוסקים בליטיגציה, נזיקין, מקרקעין, עסקאות, ועוד. לקליגל יותר מ-10,000 משתמשים ביותר מ-1,500 ארגונים, כמו משרד המשפטיםהכנסת, משרדים גדולים לצד משרדי בוטיק, מחלקות משפטיות בחברות ציבוריות, רשויות ציבוריות ועוד.

אקסיומה מייצגת את פתרון iManage בישראל, מערכת מאובטחת לניהול מסמכים ותוכן לעולם המשפטי (ECM) לשיתוף קבצים לעורכי דין, תוך הקפדה על נוהלי החברה והתקנות הפדרליות.

עד היום, הפתרונות שהציעה אקסיומה ללקוחותיה בתחום ה-ECM התמקדו בניהול התוכן ללא כניסה לתהליכי יצירת התוכן עצמו. עם רכישת קליגל, נכנסת אקסיומה לתחום יצירת התוכן, תחום חשוב ביותר בעידן שבו ארגונים מחפשים דרכים חכמות להתייעל.

גיא לוי, מנכ"ל אקסיומה, אמר בעקבות הרכישה, כי "רכישת קליגל מחזקת בצורה דרמטית את נוכחות אקסיומה בשוק המשפטי בישראל ומייצרת פוטנציאל סינרגיה בין פתרונות קליגל למוצרי iManage. הפתרון המשולב יעניק ללקוחותינו ערך גדול העולה על סך חלקיו, יספק למשרדים דרכים חכמות להתייעלות ארגונית ויקדם את הארגון לעבודה דיגיטלית מלאה, אשר תחסוך לארגון זמן רב ומשאבים".

דור גולדינר, מנכ"ל קליגל, אמר, כי "אנו שמחים לחבור לגוף גדול עם יכולות פיתוח, יישום והטמעה של פתרונות טכנולוגיים וניסיון עשיר בתחום שבו אנו פועלים. החיבור עם iManage וחברת אקסיומה טבעי ומתבקש. הממשק עם מערכת הניהול של אקסיומה יועיל למשתמשים ויהפוך את הפתרון המשולב למוביל והגדול ביותר בפעילות ECM במגזר המשפטי".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין
שיתוף בוואטסאפ
שליחה במייל

לא בטוחים איך לעדכן גרסה? לחצו כאן לתזכורת

קליגל היא תכנה לשולחן עבודה:

מלאו פרטים לקבלת קישור להורדה והתחילו ב-14 יום ניסיון ללא עלות או התחייבות!

בסיס רגיל פרימיום
בסיס רגיל פרימיום
[wpdatatable id=1]